Arkadaşlar 3.gebeliğim ve 40+4 haftalık hamileyim hala doğuramadım. Sonraki doğumlar daha erken olur diye biliyordum ama yine doğuramıyorum. İki çocukla sürekli ağrı çekiyorum ama doğum başlamıyor aşırı derecede bunaldım. Sizin de bu şekilde mi oldu yoksa daha erken mi başladı 3.doğumlar?