Kızlar, merhaba. Son 8 gün kaldı, ama bende hiç bir belirti yok, qaliba. Ya da ben hiss etmiyorum. Sadece idrara çıkmam sıklaşdı, bu bebeğin indiğini mi gösteriyor? Ara sıra da yalançı sancılarım oluyor düzensiz şekilde. Sizce, doğum ne zaman başlar? Sizde durumlar nasıl?