Kızlar merhaba. Bugün adetimin gecikmesinin 2. Günü ama test yapmaya korkuyorum . Yine negatif görürüm diye. Umutsuz olmak istemiyorum ama umudum da var bir yandan. Sizce ne zaman yapmalıyım? Hiç bir belirtim de yok. Sadece belim de biraz ağrı var. Çok nadir karnıma ağrı geliyor ama çok az. Bir de ishal durumum var. Bazıları bununda bir belirti olduğunu söylemişti 🥲🥲🥲