Cumaserife Meraba arkadaşlar doktorumun söylediğine göre 7 haftalık hamileyim geçen hafta yani gebelik 5 haftasındayken lekelenme olmuştu korktuk düşük falan olur diye hemen doktora gittik önemli birşey olmadığını yerleşme kanamasıdır muhtemelen demişti .. Ve şimdi yine aynı lekelenme oldu bu nedir akıntıyla geliyo aslında yanlış bilgi vermim iç çamaşırımda bile birşey yok peçetede fark edicek kadar az ve pembe .. arkadaşlar ilk hamileliğim daha 4 aylık evliyiz ve hiç tecrübem yok çok endişe ediyorum böyle ufak defek şeylere ve birşey olur diye de korkuyorum sizlerden yorum bekliyorum..❤
GozdeCemre Cumaserife gene doktora gitmelisin canım hap iğne falan veriyorlar düşük tehlikesi olabilir kendini yorma ve acile git
Cumaserife GozdeCemre GozdeCemre GozdeCemre bunun yanı sıra çok ağrım da var benim adet adetlerimde genelde ağır geçer allah korusun ona benzer ağrılarım var
Saidinannesi Yinede doktora gitmenizi öneririm ilk gebeliğim de başıma geldi çift kese vardı bi kese bozulduğu için kahverengi lekelenmem oldu. Ama bazılarında yerleşme kanaması old için oluyor ama bilemiyor insan yinede gitmek lazım bence . Hayırlı olsun bebeğiniz sağ salim doğurmayı nasip etsin Rabbim
Cumaserife Arkadaşlar dün gece gidememiştim acile biraz iyiydim bu gün akşam üzeri daha fazla kan falan gelmiş ağrımda çok tu eşimin işinden dolayı anca gidebildik ebeler vardı ve bakamadılar doktor yoktu zaten hâlada birazcık geliyo lekem pazartesi gelin dedi yatış verdi kontrol maksatlı ben istemedim kendimi ben takip edim fazlalaşırsa gelirim diyince ikna ettim ebeleri ebenin bir tanesi eldivenleri giydi alttan bakıcaktı galiba kesinlikle izin vermem dedim 🙈 zaten düşük tehdidi olabilir bu ordan bakıncada daha kötü olabilir dedim o yüzden yanlış mı yaptım acaba bilememdim ama şimdilik pişman değilim inşallah pişman da olmam birde sizlerw danışiim dedim ❤ bu arada sona kaldı ama 7 haftalık değilmiş gebeliğim daha büyükmüş😍
Gulcan123 Alttan bakılmayla düşüğün hiçbir ilgisi yok canım. Aksine daha da iyi çünkü anlık müdahale etme şansları oluyor. İzin vermemekle hem bebeğini hem de kendini tehlikeye atmışsın nacizane fikrim. 5 haftadan beri lekelenmem ara ara devam ediyor direk doktoruma gittiğimde alttan baktı iki defa ve anında müdahale etti sabah akşam progestan fitil kullanıyorum. Şu anda 11.haftamızdayız çok şükür düzeldik. Fikrimi sorarsan hemen doktoruna git ve alttan yada ultrason olarak müdahale etmelerine izin ver bazen bir damla kan bile düşüğe neden oluyor