Hatice-6
39+0 haftalık hamileyim. 2 hafta önce aynı belirtilerle hastaneye gittik, çok ciddi bir covid salgını var yine. Covid atlattım. Benimde sinüzitim var, onunla karıştırdım ama meğersem covidmişim. Gerçi covid olsanda yapacak bir şey yok, yatarak ve bolca vitamin alarak geçirmek lazım bu süreci. Biraz uzun sürüyor ama sonunda geçiyor. Çok geçmiş olsun.