rumisam bende 3 kilo verdim 32. Haftaya girdiğimde. Doktoruma sorduğumda haftasıyla bebeğin kilosu uyumlu dedi. Ama kilo almayı annelere önermiyoruz sadece kilo vermeyin bebeğiniz kilo almaz dedi. Şuanda 34. Haftayım aynı verdiğim kiloyla devam ediyorum. Dikkat ettiğimiz için olabilir su çok tüketiyorum ben ödem toplamadığı için de bize öyle gelmiştir.