ebru5595 Herkese merhaba kızlar doğuma gidiyorum 8 de hastanede olucam sezeryan olacak gece sabaha kadar uyuyamadım bana dua edin lütfen
Simge22 ebru5595 bizde bugün 8 de gidiyoruz hastaneye normal olacak Allah izin verirse gece bende doğru düzgün uyuyamadım ya Rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın inşallah ☺️ su gibi doğumun olur inşallah
Kezban34 ebru5595 Rabbim yar ve yardımcın olsun inşallah sağ salim kucağına almayı nasip etsin rabbim
ebru5595 pinaarrylmz merhaba kesinlikle dayanılmayacak hiçbir şey yok benim acı eşiğim sanırım düşük o yüzden sonrasında biraz zorlandım ağrı bakımında ama dediğim gibi dayanılmayacak bir şey yok tamamen bünye ile alakalı😇