Mrvsmt2502 Hils1 herkes enfeksiyon olabilir demş ama benimkisi kötü kokuluydu ama enfeksiyon yoktu. Ayrıca şu da var loşi ilk aktığında o kadar da kötü kokmuyor ama bekleyince daha kötü kokuyor sık sık ped değiştirseniz daha az rahatsız ediyor kokusu
12betul Ahlas-1 isim olarak bilmiyordum iyi oldu öğrendiğim . Akıntıda kötü koku varsa çoğunlukla enfeksiyondur ilerlemeden doktora gitmende fayda var canım