Canım ikimizde aynı şeyleri yaşıyoruz haftamız da aynı ben hamileliğimi çok geç öğrendim yeni sayılır ilk başta kahverengi lekelenme oldu adetim de gecikince test yaptım net çift çizgi çıktı daha sonra acile gittim kan ve idrar tahlili verdim sonuç pozitif hamileyim ama kanama hala devam ediyordu kahverengi ve kırmızı da oluyo arada ağladım tabi doktor randevusuna da çok vardı ilk çocuğumu kaybettiğimiz için fazla duygusalim bu konuda kaybetmekten korkuyorum bunuda Rabbim evlatlarımızı bağışlasın bizlere inşallah sağ salim sağlıklı sıhhatli kucağımiza alalım Rabbim yanımızda koysun inşallah 🥺 diyeceğim o ki yatmaktan ilaçları düzenli kullanmaktan ve en önemlisi dua etmekten başka çaremiz yok