125436 düzensiz sancılarım vardı sizin gibi 33. Haftalar da başlamıştı 100 lerdr sancım çıkıyordu doğum sancısını hissedemeceğim diye çok tedirgin oluyordum hoş 7 cm açılmaya kadar olan sancılarımı çok hissetmedim ama 3-5 dk düşünce anlaşılıyor doğum başladığında zaten sancı dakikaya falan düşüyo 15 eylülde normal doğum yaptım bende