Bacım seni yanlış yönlendirmek istemem Doktorun ne diyor bu konuda ilk dogumun da sıkıntılı geçmiş çok geçmiş olsun.Eger normal doğum yapacağına inancın yoksa zaten vücutta kendini hazirlamaz kendini nasıl iyi hissedeceksen öyle olsun doğumun umarım bu sefer güzel geçer 🙏🏻 Sezeryan için doktorunla görüş