Fatmaglperi ya ben 1 ay önce bu kafayla eşime (4 ve 3 yaşında) çocuklara bak ben hallederim diyip çıktım evden. Deli Dumrul gibi bi başıma hastaneye doğurmaya😅 Benim ilk iki sezaryenim çok rahattı, tek eşim vardı yanımda. Bende diğerleri kolay geçti ya ona güvendim gittim tek başıma. Anaaa hayatımın hatasını yapmışım meğer, bebek ile tek başına kesinlikle halledemiyosun sürekli de hemşireler yardımcı olamıyor yani yoğun işleri hep🥲neyse doğumdan 4 saat sonra kuzenimi çağırdım da kaldı benimle sağolsun . Herkes refakatçin yok mu diye soruyodu , ağlıyodum bi başıma kaldım diye, ben istedim oysaki ne zoruma gitmişti o sorular, hastanede tek kalmayı hiç tavsiye etmiyorum 😅