Hlime-58 ahhh keske olsa her yerimde var cildiyeye gidicektim gitsen de birsey yapmaz dediler hormondan dolayi ciktigi icin ama dogumdan sonra hepsi kayboluyor çok şükür onun rahatligi var üzerimde ilk kizimda da cok sivilcelenmiştim vücudumn her yerindelerdi boyun bölgemde kararmalarda olmuştu dogurduktan sonra hepsi geçmişti cok şükür endiselenmeyin kalıcı degil hormonlardan dolayi ne kullansaniz da sürekli çıkıcaktir