Kızlar 2 gundur sol kasigim o kadar kasiliyor ki ve birde ağrıyor sağ sola dönerken bise baskı yapıyor 37+3 deyim ve o kadar çok belim ağrıyor ki bu doğumun yakın olduguna işaret mi sizce ne zaman başlar ilk gebeligim bilgim hiç yok başına gelen varmi