Shrydn Selam arkadaşlar. Eşime dondurma istediyimi dedim gelirken alcak. Ama akşam yemektede balık vardı ve az once yedim. Dondurmayı yersem bi şey olurmuki. Balıktan ne kadar sonra süt urunleri kullanıyosunuz
GozdeCemre Shrydn balık bayatsa tüketilmesi zararlı canım ama balık tazeyse Süt ürünlerini ne zaman yendiğin içtiği önemli değil tazeyse korkmana gerek yok
Mell Merhabalar ben 8. Haftaya girdim ama inanılmaz bi iştahsızlık var suyu bile zorla içer oldum sizde de oluyor muydu
Shrydn Mell merhaba canım. Valla ben senın haftandayken hic hamilelik belirtisi hiss etmıyodum. Gunluk yıyceyım kadar yıyodum. 10 haftadan sonra bawladı bulantılarım 14-15 haftada da bitti. Tabii bunyeden bunyeye fark var
esractn Mell benm o haftalarda aşırı mide bulantim vardi hic bisey yiyemiyodum 4kilo vermiştim 48den 44e düşmüştüm. Yani cok normal bu durumunuz
Shrydn GozdeCemre o konuda bilgim yok işte😕 her ihtimale karşı bekliyimde😑 ne kadar dayana bilirsem artık
GozdeCemre Shrydn kokusundan tipinden yenerken o tazelik bayatlıyor anlaşıyor aslında gene de 1 2 saat bekle canım süt yoğurt direk olsa neyse de dondurma da pek birşey olmaz sanmıyorum
Shrydn GozdeCemre oh beee yiyim yani. Nerdeyse 1 saat olur yediyim. Eşimde 1-2 saate gelir zaten. Yerim işte
GozdeCemre Shrydn aynen çok üstüne düşmemek lazım bu sefer psikolojik olarak sıkıntı yaşarsın belirtiler 😀 hem canın çok çekip yememek de kötü
Mell Miğde bulantım çok şükür yok ama hiçbişiy göresim yok kokuya asla gelemiyorum yumoş kokusu parfüm kokusu beni mahvediyor