Kızlar normalde devlet takipliyim.35.hafta sancım çıktı serumla düzeldim falan hala arada ağrılarım oluyor anlıyorum ama riskli haftaları atlattım çok şükür.Özelde sezaryana yapıcam hala gidip gün aşmadım malum fiyatlar yüksek kontrol günümün içinde doğum olmasını planlıyorum ki tekrar muayne ücreti vermemek için sizce artık gitmeli miyim gün almaya