Herkese merhaba. Yıllardır kronik makat çatlağı problemim var hatta birkaç kez makat botoksu yaptırdım çatlak için. Daha fazla ilerlemesin diye kabız bile olmamam gerekiyor. Size sorum normal doğum hakkında. Gittiğim genel cerrahi doktoru doğum anında ıkınmak zorunda olduğum için çatlak hattımın daha da derinleşeceği ve makattan ameliyat olmak durumunda kalacağımı söyledi onda da dışkı kaçırma gibi riskler var maalesef. Siz benim yerimde olsanız normal doğumu dener misiniz yoksa hiç riske atmadan sezaryen mi olurdunuz