Nurselin canım bende tam 35 haftalık oldm benimde dönmedi bebegim doktor eger dönmezse 38 de sezeryanla alırım dedi banada aynısını söyledi tabi istersem 39 kdarda bekleyebilirmisim dönermi diye ama bi arkadasım bekledi son haftasına kadar dönemdi 40+2 de sezeryan oldu bebegi dönmeyince