Byzz61 Kızlar bugün 17. Gün oldu. En son 14. Güm erken gebelik testi yaptım ama çıkmadı. Olsaydı çıkarmıydı tekrar test yapayım mı sizce ? Böyle negatif görüp pozitife dönen oldu mu
Ervaidil Byzz61 ben 14.gün yapmıştım canım sonuç çıkmıştı istersen tekrarla çıkmazsa eğer bi doktorunla konuş kiste çevirmiş olabilir
Byzz61 Bilge-96 hayır değilim sadece belirtilerden hissettim,bazıları kanda çıkar ama idrarda çıkmaz diyorda ondan merak ettim