Vajinit olmuşum doktor donaxyl fitil verdi olabildiğince ileri ittirmeye çalıştım ama o kadar kuruyum ki çok zor itebildim. Dışardan gözükmeyecek şekildeydi yine de. 5 saattir duruyordu az önce farkettim yarısından çoğu erimemiş. O kadar kuruyum ki hiç akıntım falan da olmamış bu normal mi acaba geri gelir mi ilaç yoksa ben mi tam ittiremedim