12moom xevrenızdekıler doktordan ıyı bılıyorsa dogumunuzu onlar yaptırsın lütfen cevredekılere bu kadar takılmayın sezaryen olurken doktor. Herseyı dusunerek bu tarıhı veriyor ya suyunuz gelir ise ya bebegın kordonu dolanırsa v.s v.s bı ton sey
Bence Dr dınleyın zaten bebek 37 de tamamlamış oluyor gırecekse kuvze Allah korusun enfeksıyon olur gırer dogdukten sonra nefes alamaz gırer Allah bılır bunu bu 40dda olur 38dede