Arkadaşlar sorum şu şekilde en son adet günüm 11 Eylül 16 sinda bitti sonra gün aşırı ilişki oldu adet programında bu günler yumurtlama günü olarak gösteriyor ovulasyon testi filan da kullanmadım hani bu haftayı da degerlendirmelimiyiz sizce yoksa artık düşük ihtimal mi gerek yok mu cvp verirseniz sevinirim