kızlar yine aynı konuyla geldim normalde 17 sinde adet olmam lazımdı olmadım 2 gün önce peçeteye azcık kanama geldi bende hasta oldum sandım pet koydum ama bir daha asla bir şey gelmedi az önce yine peçeteye çok az bir parmak ucu kadar kan geldi bu ne demek oluyor adet kanaması olmadığı belli (perşembe günü kan testim negatifti)