nurdrll Merhaba kızçeler (38+3) sabahtan bu saate kadar regl sancısı gibi bi ağrım var bıçak batması gibi geçmeyen bi ağrı bi kaç saattir sırtımdan karnıma sonra vajinama vuran bi ağrı var doğum sancısı mı bilemiyorum dünden beri istem dışı idrar kaçırıyorum kendimi tutsam da geliyo En son yine idrar kaçırıyorum sanıp lavaboya gittim tortulu ,tanecikli akıntı geldi ilk defa böyle bişey geliyor ne olduğunu anlayamadım yarın doktora gideceğim ama yine de sizlere de sormak istedim
Minik1tirtil nurdrll idrar sandığın suyun olabilir sancında varmış ihmal etme canım benim sağlıkla kucağına al inşallah
nurdrll Kbrumt68 Ayptr söylemesi idrar gibi kokuyo da idrak edemiyorum geçen hafta doktor çatı muaynesi yaptı yumuşama var açılma yok dedi eli başına değmiş dedi bide nst sancım çıktı (53 fln oluyodu) sabahı bekliyim mi yoksa şimdi gideyim mi bilemedim
Kbrumt68 nurdrll Gerçekten bilemiyorum canım ben evhamlı biri olduğum için en ufak bişeyde gidiyorum ☺️ ama sen bilirsin yinede bebeğin hareketleri vs nasıl peki
bet01naz Anlattiklariniz bebeğin suyuna benziyor, dünden beri geliyormuş riske atmayın bebeğin suyuysa eger enfeksiyon kapabilir, ben çok az akıntı gibi geliyordu emin olmadım cuma günü gittim bebeğin suyu değilmiş. Şahsen içim rahat etmezdi
fatsfats-92 Acı eşiğiniz nasıl bilmiyorum ama beni o ağrı durdurmamıştı ben gitmiştim. Bi gidip baktırmak lazım bencede sağlıkla kucağınıza alın inşallah