Merhaba kızlar, yarın tam 39.haftalık olacağız. İlk defa göğsümün tam altına ağrı girip çıkıyor. Sanki sol tarafıma kalbime doğru da gidiyor. Daha önce hiç böyle olmamıştı, sabah da doktor randevumuz var. Hastaneye acile gitmek istemiyorum bu sebeple. Bebeğin ayakları orada vs yazanlar olmuş ama daha önce hiç orada olmadı ayakları, böyle bir ağrı olmadı. Bu sorunu yaşayan var mı acile gitmeli miyim veya gaz sancısı falan mıdır?