HAvvAHmet Bsssse 1.de 20000 gibi biseydi 2 gün sonra 41000 falan olmuştu tam haftasini hatirlamiyorum ama 12 gun falan gecikmistim ilk testte 😅
Yildirim35 1906 - 5609 // ilk değerim adetim 3 gün geçiktiğinde verdiğim 2. Bir hafta sonra verdiğimdi
Nuran2024 Kızlar benim adetten sonra 8. Günde betam 7097 çıktı tahmini gebelik bes haftalık ama çokmu yüksek çevremdeki bazı tanıdıklar çok yüksek ikiz gebelikte olabilr dediler öyle bi şansım varmı sizce
Nuran2024 Ama benden beta tekrarı istenmedi sağlık ocagında yaptırmıştım doğrudan doktora gidin dediler tekrara grek yok dediler
babycom456 Bsssse tüp bebek ile tek yunurta transferi oldum daha hic kontrole gitmedim cuma gidicem inşallah hic bi fikrim yok 🙏😅
Nuran2024 Bsssse şu an bende çok heyecanlandım olma ihtimali bile heyecanlandırdı nasip bakalım artık çarşamba gününü iple çekiyorum😀
Bsssse Benimde ilk değerim 706 2. Değerim 2157 2 gün ara ile vermiştim . Reglim hiç gecikmemişti banada ikiz olabilir denildi çok heyecanlı 🥹😍
Nuran2024 babycom456 hayırlısı olsun insallah ikiz olması mümkün olabiliyo tüp bebekte ama benim ki doğal yoldan ikiz olursa çok sürpriz olur 😀