fatma_eco bizimde söyle ki 26 aylık bıraktık bezi şuan 4 yaş 2 aylık geceye asla alışmadi hatta ben bir dönem geri bezlemek zorunda kaldım taşınma süreci vardı birkaç ay kayinvalidemde kaldık 3 yaşına yeni girmişti o zaman sonra evimize taşındık tekrar devam etti alt ıslatma sonra kardwsi olacağını öğrenince ben artık büyüdüm dedi 3 4 ay altına yapmadi gece kendisi kalkti hatta ışığı açıp gidip yapıyordu bile derken 2 3 haftadır nasıl olduysa başa sardık gece tekrar kaçırıyor ve acayip ağlıyor ıslanan kıyafetleri geri giyme krizi yaşıyor 1.5 saat ağladığını biliyorum geçen haftalarda .. bende gündüz konuştum artık tuvalete kalkacginj anlattım ilk geceler ağladı itiraz etti ama alıştı şuan 1 haftadır .. bizim süreç biraz garip akışına bıraktım kardesi gelecek 3 haftaya doğum. Okula başladı 2 hafta oldu heralde onların stresi diyorum kardeş döneminde gerileme oluyor bazı şeylerde ama duruma göre doğumdan sonra belki oyun terapisine götürüp destek alırız