Kızlar 9 eylül de adetim bitti o günden bu yana 2-3 günde bir ilişki oluyor temmuz ayında düşük yapmıştım o zaman hamileliği öğrendiğimde kasıklarımda batma ve gögüs hassasiyeti vardı şimdide aynı şekilde kasıklarımda batma var kramp gibi akıntım arttı sizce hamile miyim erken gebelik testi yapsam çıkarmı