mustefid 100924 ben de eşimden 3.5 yaş büyüğüm 🫠 başlarda kimseye söylemedik, olumsuz yorum duyarız diye. evlendikten sonra da ben herkese özellikle söyledim ki bekar arkadaşlarımızın bu konuda önyargısı olmasın 💫