Vildnonr crazygirl erken dogum demek canm . Karbonhidrattan ve sekerden uzak dur . Ayni sorunu bende yasiyorum. Bebegimn suyu sinirda .
Sumeyyegyretli crazygirl o düzelebiliyor ya bana 3 hafta önce fazla demişti sonra gittiğim de normale dönmüş dedi. Yemene içmene biraz dikkat ettin mi düzelebilir tabi şeker gibi bi hastalık yoksa
Cigdem61 crazygirl kaçıncı haftadasınız ? Şekeri olanlarda su fazlalığı iri bebek gibi durumlar oluyor.
Nazandeniz crazygirl benimde suyum fazla çıktı. Şeker yüklemesi yaptım şekerim çıkmadı şimdide perinatologa gidecem bakalım ne diyecek doktor
crazygirl Cigdem61 aynen öyle gittiğim de doktor suyu fazla ve bebek haftasına göre kilolu dedi 26 haftalik oldu
poyrazeylul crazygirl canım benimde suyum hep biraz fazla cıkıyrdu şeker testi yaptrdı doktr hersey norml perşembe doğumum var 38+2 haftalık gebeyim bi sıkıntı yok yani
Cigdem61 crazygirl şeker yüklemesini mutlaka mutlaka yaptırın çok önemli. Şeker yüklemesi 24-28 haftası aralar yapılır. Eğer şeker varsa ve önlem almazsanız bebeğe çok zararı var
Cigdem61 crazygirl yani bana söylenen 1. Saat tokluk 140 altı olmalı 2. Saat toklyk 120 olmalı. Sen istersen 2-3 gün her öğününün 1. Saatini ölç bakalım. Böylece daha net bilgi almış olursun.