Bes Kızlar çok moralim bozuk ağlıyorum vallahi,3 gündür kahverengi akıntı geliyor bir kez günde geldi hep ama dr progestanı 3 e çıkardı yine aynı,regl ağrım var şuan hatta ,bu bebeğimi de mı kaybediyorum😔😔😔 dr a gideyim mı yarın akıl verin ya😭
BesteCanerKutluzolu Bes ben dayanamayıp giderdim kesin ama stres yapma benek tutunurkende böyle ağrılar olabiliyor😉 ama bence kesin gitmelisin
Kopuk12 Bes tabiki kesinlikle gitmelisin. Yani gebelik sürecinde her akıntı veya kanama düşük belirtisi olmasa da , ihmal edilecek bir durumda degil. Hele ki bu kadar stres yapıyorsan git ve hayırlı bir sonuc gör, rahatlarsın. Stres, kaygı herşeyi tetikler... geçmiş olsun
Bes Omerinannesi BesteCanerKutluzolu günde 1 kez geliyor dr u aradım ilacı arttırdı ama bugün daha çok geldi sanki çok korkuyorum
BesteCanerKutluzolu Bes yani için rahat etmeyecekse acile git istersen ben yaşamadım böyle bir olay ama diğer güne göre daha kötü hissediyorsan gidebilirsin
Omerinannesi Bes Acilden giris yap istersen canim hani git baktir hem icin rahat olsun hemde erken teshis olur bisey varsada dualarim seninle
Bes Omerinannesi çok sağol cnm yarın için dr umdan randevu aldım sabah hemen gidicem nasipse,allah razı olsun simdiden 😔
Kopuk12 Bes tabiki kesinlikle gitmelisin. Yani gebelik sürecinde her akıntı veya kanama düşük belirtisi olmasa da , ihmal edilecek bir durumda degil. Hele ki bu kadar stres yapıyorsan git ve hayırlı bir sonuc gör, rahatlarsın. Stres, kaygı herşeyi tetikler... geçmiş olsun
Busbus Bes cnm kaç gündür ilaç kullanıyorsun hemen kederlenme zor ama herşey Allahtan benim şakır şakır kanamam vardı bende hap iğne ne varsa kullandım sen en az ilacı 1 hafta kullan 1 hafta sonra muhtemelen kontrole cagırmıştır bu süreçte lekelenme kanamaya cevirmezse gitmene gerek yok sen hapa devam et uzan yat dinlen hiç bi iş yapma Allahın izniyle bebişin tutunur.
Bes Busbus cnm benim çok sağol 3 gündür kullanıyorum,kontrole çağırmadı haberleselim artarsa dedi ,cuma gittim normaldi herşey pazar akıntı geldi aradım ilacı çoğalttı 😔
Bes Busbus birseyi farkettim bütün gün yatıyorum sadece yemek yapmaya kalkınca azcik yorulunca oluyor,ama nedendir bilmiyorum iste
Busbus Bes işte o dönem yemek bile yapma annen ablan varsa gelsin o yapsın cnm sen hiç ayakta kalma Allahın izniyle geçer üzme kendini.ilacını düzenli al.
Busbus Bes ne demek canım benim Allah yardımcın olsunn inan ben daha ağır geçiriyordum cok şükür ki düzeldi seninkide düzelir Allahın izniyle inşallah kucaklarımıza da alırız 🙏🏻🙏🏻
Gfrnszgn Bes anladığım kadarıyla doktorunun özel telefonla ulaştığına göre gel hemen bakalım demesi gerekiyor.Özel olmasa bile görmeden sadece telefonla ilacı arttırması çok yanlış ultrasonda bakması lazım sonuçta.Doktora git ihmal etme canım Allah şifa versin
Bes Gfrnszgn bilemedim cnm iki gün önce gittim yolundaydı herşey belki ona mı güvendi bende anlamadim,baktım tatmin etmiyor degistiririm zaten,çok sagol