Mrcemn Hangi emdiği tutuyor bebekler karar veremedim hangisini alacağıma yardımcı olur musunuz hangi marka alayım??
Salihaa16 Mrcemn avent alın derim ben cok memnun kaldım ortodontik yapıya da sahip 2.ye bebegim olcak insallah 🙏 yine avent alırım
aysenuraydin2 Mrcemn ilk kızım hiçbir şekilde emzik tutmadı ikinci kızım Philips avent aldım tuttu şimdi üçüncüye hamileyim yine Philips avent aldım inşallah tutar 🥰
FAld Ben piyasada olan tüm emzikleri erinmeden aldım denettim hiçbirini almadı, resmen 15-20 emzik var evde. 😀