yesim-1 her şey insanlar için , bebeğin rabbimin sevgili kuluymuş , ben hep şunu düşünürüm kadınlar düşük yaptığında ve ya karnında bebeğinin öldüğünü öğrendiğinde tabi ki üzülürler , ama işin bir tarafı daha var düşükten sonra olan gebelik bana yine aynı bebeğin sağlıklı ve doğru zamanda geldiğini hissettirir ,inşallah beneğin sağlıklı ve en iyi zamanda sana tekrar gelir