Havvabektas mihraninannesi02 benim doktorum aç ve tok kanı baktı bı de evde ölçüm yapıyorum gerek duymadı yaptırmadım
Seymalar mihraninannesi02 doktorum çok iyidir gerçekten. Tavsiye etti ancak ben evde ölçsem olur mu dedim tabiki bizim için bu daha iyi olur sonuçta yaptırdığınız bir tarama testi dedi. 2 hafta evde kendim ölçüm yapıcam iki doktor da bu şekilde tavsiye ediyor
Liv3652 mihraninannesi02 eğer genetik olarak risk faktörünüz varsa muhakkak yaptirin bence benim annem tıp2 diyabet hastası birinci dereceden riskliyim seker konusunda 75 mg yükleme yaptırdım inanin içtiğiniz meyve suyundan şekerli gazozdan farkı yok
M-Urass_Mom Yeni nesil olanından yaptırdım. AGE testi olarak geçiyor. Detaylı post oluşturmuştum bunun hakkında. Aratabilirsiniz
M-Urass_Mom Tuba5252 yok hayır. Burada post açmıştım. Tartışma arama kısmına yazarsanız test sonucumu vs de paylaştım bulabilirsiniz
Marlaa Benim doktorum da açlık tokluk şekerime baktı gerek duymadı burada tamamen doktoruma güvendim yaptır deseydi yaptırırdım