Edaacar-ozkan bilgeeS göbek bağım düştükten 4-5 gün sonra yıkadım ben. Çünkü enfeksiyon kapmıştım doğum da hastanede yattım 20 gün geç yıkadım o yüzden sma hemen yıkıyorlar
Bendiyebiri_ bilgeeS göbek bağının düştüğü gün kontrole gittik ve doktorumuz yikayabildigimuzi demişti ve eve gelip yikamistik
byzyldz bilgeeS benimki ikinci günü hastanede yıkandı sonra eve gelince de yıkadık göbeğine dikkat edildiği sürece sorun yok
gmz10 Daha tam kurumamıştı göbeği, hemşire de kuruyana kadar bekleyin dedi. Kuruyunca göbeği yıkadık hemen.
Balbebek012 bilgeeS göbek baüı düştükten 1 gün sonra yıkanmalı dikkat edin sürtmeyin göbeği bir de iyice kurulayın
gdaslik bilgeeS ben göbek bağı düştüğü gün yıkadım. Ama bir gün bekleyip ertesi gün de yıkanabilir. İlk yıkadığımda zıbını biraz lekelenmişti göbeği tam kurumadığından.
aysenuraydin2 bilgeeS ben iki kızımı da eve gelir gelmez yıkadım üçüncüye hamileyim bunu da eve gelir gelmez yıkamayı düşünüyorum göbeğinin düşmesini beklemedim hiç 🤷🏼♀️
Nurcanyokus6 aysenuraydin2 ayn bende öyle dysunuyorum hic birşeyde olmuyor 5gunde düştü benim kızımın
Ayysseee bilgeeS beklemeye gerek yok önemli olan etrafını ıslak bırakmamak yıkadıktan sonra göbek deliğinin etrafını dikkatlice bir mendil ile kurulayın hiç bir şey olmuyor ha illa düşsün öyle yıkicam diyorsanız da düştükten hemen sonra yıkayabilirsiniz sorun olmuyor
myavocado bilgeeS akşam düşmüştü, ertesi gün yıkamıştık. Doktorların bazısı bir gün sonra, bazısı düştüğü gün yikayabilirsniz diyor, en iyisi bir gün sonrası diye düşünüyorum ben.
Nurcanyokus6 bilgeeS cnm ben göbek bağı düşmeden yıkadım hiç birşeyde olmadı 5gunlukken düştü göbek bağı o kdar gun beklmezdik siz bikirsin tabi isterseniz silin sadece göbek bağı dusunce yıkayin
1_papatya bilgeeS göbek bağı düştükten sonra az miktarda sarı bir sıvı ve kan geliyordu 1 gün bekledik o da tamamen kesilince yıkadık göbek düştükten sonraki 2 3 banyosuna da çok dikkat ettim kulak çubuğu ile detaylı bir şekilde kuruluyor dum şuan 30 günlüğüz yıkadığım zaman vücudu ile aynı kuruluyorum