Asiyasdf Hamileliyimin 17 ci haftasi cinsinin kiz olduğunu soyledi doktor, ondan önce 13 haftasinda erkek demisdi neye inanicagimi sasirdim. Boyle bisey basina gelen oldumu?
Newmomdml Asiyasdf boyle olan cok var ya. Benim abime de kiz demişler dogana kadar. Annem dogumdan sonra gözünü bir acmis bileginde mavi bileklik var 😄
Ozgesenses12 Asiyasdf peki erkek dediklerinde üst de bacak arası gözüküyor mu acaba bana da tam tersi oldu 13 ve 14. Haftada kız 18 de erkek dendi de 😂😂
Melis55 Ben de yaşadım aynı durumu 11. Haftada erkek dedi 15. Haftada kız dedi ama bir ay boyunca oğlum diye sevince şimdi kızım diye sevmek çok garibime gidiyor hala alışamadım :) ve nedense hala erkek hissedip doktorun yanıldığını düşünüyorum 😂
Mzzz Melis55 11. Haftada zaten tahmin söylerler yanılma payı yüksek olur 15. Hafta daha net kız belli ki
Ozgesenses12 Ceylin-009 büyük sürpriz gerçekten sağlıklı olsunlar cinsiyet mühim değil ilk gebelik ikisi de yok suan ama insan şok oluyor kız diye sevip oğluma dönünce 😂😂
Nur0653 Asiyasdf zaten haftası küçükmüş söylediklerinde değişmesi mümkün cinsiyet 16. Haftadan sonra daha net oluyor
Ahidem32 Asiyasdf baya pipi filan gördünüzmü yani resimde bnada erkek gbi dediler ama emin olamıyorlar
Asiyasdf Ahidem32 yok oyle bisey demedi ters duruyodu ama erkek gibi gordum dedi sonra iste aa kizmis ne erkeyi😑