Papatyam2608 progestan dex bana da verdi doktorum, içinden 7 adet çıkıyor eşim yapıyor bana da ben asla yapamam:) benm tüp bebek değil 18. Haftada derklaj olmuştum erken dolumu önlemek adına kullanıyordum, ama bu acımıyor yanmıyor hafif bişe, diğerlerini bilemem de, bu arada hakkınızda hayırlısı olsun hayırlısı ise gelsin konsun kelebek karnınıza inşAllah