Aslaninannesi_ Detaylıda değil ama ikili testte kan kısmında riskli çıkmıştı ultrasonda bir bulgu yoktu ama bende sizin gibiydim 1/88 çıkmıştı risk öğrenmeden duramadım gittim hemen fetal dna yaptırdım sonuç temiz geldi
beautifulgirl Cilliprenses bende ön sonuç bekliyorum canım 🥺 4 lu testim riskli gelmiş beyninde kist kalbinde parlaklık gelişimi geriden geliyor bakalım 😔🌸 siz de hayırlı sonuçlar alırsınız inşallah
1melekanne55 Cilliprenses Benimde detaylı ultrasonda sıkıntılar çıktı amniyosentez yaptırdım ön sonuçlar iyi geldi yarın da tamamen diğer sonuçları ogrenicem Allahim güzel sonuçlar almayı nasip etsin hepimize🤲🏻
saadetasln Bibliyofil benimki de 10 gün kadar önde bende eşimde biraz kiloluyuz.. bide ben insülin kullanıyorum belki o bile sebep olabilir bilmiyorum.. ama sıvı vs yok sanırım öyle bişey söylemedi çünkü… dediğiniz gibi çok önemsememeye çalışıyorum inşallah bişey yoktur 🙏🏻 sağlıkla kucağımıza alırız inşallah… ama korkutuyorlar insanı durduk yere
Bibliyofil saadetasln Ben ve eşim de kiloluyuz ve bende de gebelik şekeri var. Sıvı birikimi yoksa endişelenmemeniz gerektiğini söylemediler mi size 😊 Sağlıklıca kucağımıza alırız inşallah.
Gulll00 Cilliprenses burun kemigi kisa bobreklerinde buyume var down olma ihtimali var dendi. Sivi alalim yada fetal yapalim dendi kabul etmedim. Sonucta aldirmicam somuc ne olursa olsun. İkili testim normal cikmisti. Bebgim dogdu gayet saglikli. Psikolojimi bozdular hamileligm boyunca
Cilliprenses Gulll00 benmde 2li testim de risk yoktu fakat bu doktor bizi perişan etti diyebilirim sonucu bilerek kendimi buna hazırlamak için yaptırdım amniyosentez bende her ne olursa olsun doğurcam ona kıyamam ama öyle bir durum varsa kendimi buna hazırlamam gerektiğini düşündüm
beyazmelegim Gulll00 aynı sorunu geçen ay detaylıda öğrendik doktor pat diye yüzümüze down sendromlu olabilir burun kemiği kısa böbreklerde genişlik var dedi amniyosentez yapalım sonlandıralım gibisinden konuştu fetal DNA yaptırdım şükür temiz geldi ama psikolojimi alt üst etti
Cilliprenses hatice_aygun2 bende stres yapmamaya çalışıyorum öyle bir şey yoksa stresten farklı bir durum oluşur diye korkuyorum erken testimiz çıksa bir derin nefes alsak inşallah 🙏
Cilliprenses edasaribek çok şükür doktorlar böyle strese sokuyor anneleri ama onlar da söylemek zorunda her durumu işte bende aldırmayı düşünmüyorum sonuç olumsuz çıkarsa rabbime dua ediyorum sadece kendim için değil onun sağlıklı güzel bir hayatı olsun diye yoksa evladım sonuçta her şeyiyle kabulüm
saadetasln Bibliyofil hayır ya özelde kendi doktorum sorun yok diyor ama perinatoloji için şehir hastanesine gittim tek sorduğu ikili test yaptırdınız mı oldu o da tabi beni yeterince endişelendirmeye yetti
Kara22 Cilliprenses eltimin kızına öyle dediler prensesler gibi kızı var şimdi 6 yaşında çok da sağlıklı hastane yüzü görmüyor
Kara22 Cilliprenses benim balikesirde bi tanıdığım var onunda çocuğu için söylediler fakat hiçte bisey yok çocuğunda inanma için rahat olsun
Cilliprenses Kara22 inşallah gerçekten çok çok zor bir süreç bir bir de kızım var ona da yansıtmamak için çok çabalıyorum daha da zorlanıyorum biran önce güzel haberler alsak da rahatlasak
Nart hatice_aygun2 nasil ya otizm ultrasonla anlaşılır bir şey değil ki hatta doğumdan hemen sonrw bile anlaşmaz bencr doktorunuz bilgili biri değilmiş
hatice_aygun2 Nart doktorlar zaten zorla yapıyorlar işlerini bence bi değişikler anca hamileligim burnumdan geldi şuan inanmam ne dense
Bibliyofil saadetasln Bana da aynı soruyu sormuştu perinatolog. Ben de yaptırmadım demiştim. Hatta oluşturduğu evrakta test yaptırmadığımı da yazmıştı. Anksiyete krizi geçirmelik idi o süreç. Ama kabullendim. 2-3 doktor da aynı şeyi söyledi uzatmaya gerek yok dedim ve son verdim kaygı halime 🌸 zaman zaman nüksetse de :)
cnrbia Cilliprenses inşallah sağlıklı şekilde kucağına alırsın bebeğini 🤲🏻 amniyosentez yanılmaz net sonuç inşallah temiz gelir rahat güzel mutlu bir hamilelik geçirirsin🤍 amniyosentezde ilk sonuç ne gelirse doğru bize doktor net sonuçta bi değişiklik olmaz ilk sonuçla aynı gelir demişti dediği gibide oldu
Cilliprenses cnrbia teşekkür ederim umarım güzel sonuçlar alırım cuma günü ön sonucu öğrencez bakalım 🙏
saadetasln Bibliyofil Valla evet bende endişeleniyorum zaman zaman 🥹 tabi ilk günler çok daha fazlaydı bu