Ne durumdasınızz ? Ben baya artık ağırlaştığımı hissetmeye başladım bu aya girer girmez. Çok uzun süreli oturunca ve ayakta kalınca ağrılarım oluyor. Hapşırınca idrar kaçırma gibi şeylerde yaşandı bugün 🥹😂 Dışarıda çok fazla gezmeye tahammülüm kalmadı resmen. 3. Trimester bu kadar zormuydu ya 🙃