Canım ben aylarca ovülasyon testi yaptım yumurtlama gününü değerlendirmiştim olmadı , ilk defa eylülde ovülasyon testi kullanmadım telefon programınada bakmadım reglim biter bitmez 1 gün durup 1 gün değerlendirdim bu ay tuttu tam 1 yıldr deniyordum olmuyordu umudunu kaybetme