Nuran2024 Kızlar meraba 5 bucuk haftalık hamileyim ama ilk günden beri akıntı vs olmamıştı ama bugün çamur şeklinde akıntım oldu sizce normal mi ayrıca betam 7097 çokmu yüksek bu haftalarda bu şekilde yüksek olan varmı
Nuran2024 Çevremdeki tecrübeli anneler normal olduğunı söyledi ama korkuyorum önemli bişe olabilir mi diye
Brvndkm Seni korkutmak istemem ama benim ilk hamileliğimde kahverengi akıntı geldi bebeğimin kalbi durmuştu Allah yardımcın olsun canım doktora git hemen
Nuran2024 Peki betası bu aylarda benim değerlerim kadar yüksek olan varmı 7097 çıktı adet tarihimde. 8 gün sonra yaptırdığım kan testinde
Zumra-nur46p Korkma canım benimde kahverengi akıntım oluyo doktor progestan vardı ve kendini yormayacaksın dedi yatacakmışım hep
Zumra-nur46p Nuran2024 canımsın mümkün olduğunca ayağa kalkmaya çalış bol bol su iç sadece yemek ve lavabo dışında kalkma ve en önemlisi ayağının altına yastık koy iki tane yat dinlen
Zumra-nur46p Rabbimin izniyle bişey olmaz inşallah bende korkuyorum evet ama elimizden duadan başka bir şey gelmiyor ilaç kullanıyorsan düzenli kullan aksatmadan
Nuran2024 İlaç olarak sadece tiroit için hap kullanıyorum onun dısında herhangi bi takviyem yok rabbime emanet olsunlar hepsi hayırlısı ve sağlıkla hepimiz için kucaga almak nasip olsun eşim sağolsun çok yardımcı her konuda ama yinede korkuyorum umarım herşey yolundadır