ogul_can Merhaba hanımlar bugün 10+2 günlük hamileyim yani şuan 11 haftanın içindemi oluyoruz ve ne zaman 2li tarama testi yapılıyor cevaplar mısınız
Beybyi ogul_can 11-13 haftalar içerisinde yapılıyor kan veriyorsunuz ve 3-4 haftaya hastaneye göre çıkıyor sonuçlar bende 13+3 haftalığım 3 gün önce yaptırdım sonuç 3 haftaya çıkar dediler