Mervemasal23 Merhaba, kuzenim ve yakın arkadaşım ikiside orada doğum yaptılar. İkisi de ölümden döndü, Kuzenim normal doğum yaptı, 40 a yakın dikişi vardı, kanamasını 3 saatte durdurdular, fazla kesmişler, asistan doktorlar doğuma giriyor. Arkadaşımda normal doğum yaptı, doğumda tansiyonu düşüyor ve ateşi 41 e çıkıyor, havale geçirme noktasına gelmiş, o halde doğuma zorlamışlar, doğumu yaparken tam bebek çıkarken bayılmış ve karnına bastırıp bebeği çıkarmışlar, arkadaşımı da buz gibi suyla yıkamışlar kendine gelmesi için, dikişini atmışlar, onun da 30 dikişi vardı. Çevremde buna benzer bir sürü doğum hikayeleri. Kontrole gittiniğiniz doktorlar doğuma girmiyor, kim nöbetçiyse o doktor asistanlarına yönlendiriyor, doğuma asistanlar giriyor. Tecrübeleri de rezalet.