Melliisaa iki çocuğumda da 2 kez 10 saatlik yolculuk yapmıştım bi tanesi 1 aylık bile değildi, diğeri de 2 aylıktı ama 2 kiloydu ☺️ biraz puset biraz kucak öyle idare etmiştim, genelde uyuyolar ama yol bitince bi iki gün gaz sıkıntısı yaşamışlardı. Oto koltuğu 3 ay için olmaz gibi, pusete göre daha dar yatış açısı