durgay Göğüs ucum yara oldu kanamış emzirdikten sonra fark ettim acaba en hızlı çözüm nedir ve benim için en önemlisi böyle kanamış durumdayken emzirebilir miyim?
Sksjsux355-- durgay hicbir şekilde krem falan kullanma daha çok yarayı yumuşatır açar. Kesinlikle gümüş kapak kullan 3 gün sonra hiçbirşeyin kalmaz. E bebekten bulabilirsin geçmiş olsun🌸
Hulo2105 durgay emzir sıkıntı yok ben ağlayarak emzirmiştim. Hemen gümüş kapak al başka bişey geçirmez benim öyle geçti
Nurnisanur durgay göğüs kalkanı tavsiye ederim bir kaç gün bende Zorluk yaşadım bunu taktiğin an hava aldı orası rahat ettim birde kendi sutumu sürdüm sürekli ucuna kalkanı taktım ertesi gün hatta o gece emzirebildim yanlış değilsem. Bir kaç gün içinde ise çok daha rahat emzirdim. Bir beş altı gün taktım sonra çok fazla süt siziyor üzerim ıslanıyor diye bıraktım gülü seven dikenine katlanır süt damlamasi da dikeni ama o da zamanla geçiyor
gizem3435 durgay lansinoh krem çok işe yarıyor kremi sürün göğüs kalkanını takın öyle çok rahatlatıyor ki. İlk dogumumda göğüs kalkanından haberim yoktu çok uzun süre iyileşemedi ne kremler sürmüştüm. İkincide lansinoh krem ve göğüs kalkanı sayesinde hiç yara olmadan hafif acıyla iyileştirdim. Göğüs ucunuzun iç çamaşırıyla temas etmemesi önemli. Geçmiş olsun.
CeylanAk Emzirebilirsin tabiki sık sık sağım yap göğüs ucu kremi var ondan al iyi geliyor veya her emzirmeden sonra sütünü sür kapat yumuşak kalsın
tuba6006 durgay garmastan krem ve gümüş kapak en hızlı çözüm bu kremin emzirme öncesi silinmesi gerekiyor bebeğimin doktoru tavsiye etti. Her türlü emzirebilirsin yara falan fark etmez
1Prens1Prenses53 Eğer bulabilirseniz ayva çekirdeğini bir kaba alıp az birşey su ekliyorsunuz sabaha kadar bekliyor ve jel forma geliyor,bu jeli göğüs ucunuza sürün..kremlerden çok daha etkili olduğunu duydum..gümüş kapak da aynı şekilde çok etkili👍 geçmiş olsun 🌸
kindacute durgay susam yağı en etkilisi canım, tahin varsa evde üstündeki yağdan sürün düzenli olarak