Merve8155 yaaa inşallah canım güzel haber alırız ben test alıp yapmıyorum artık o kadar bıktımki çıkmamasına alıştım korkuyorum saldım aylardır her ay acaba hamilemiyim dur bi test yapıyımdan yoruldum silik bile görmedim hiç ama eğer sende silik bir durum söz konusu ise bence ihtimal var bende hem rutin tahlil için gideceğim hemde gebelik varmı yokmu öğrenmiş olurum böylelikle hevesimiz yarım kalmaz hayırlı haberler alırız inşallah