Maalesef bende hiç memnun kalmadım çok umursamazlar ultrason fotoğrafı bile vermiyorlar insana doğru dürüst bilgilendirme yok ben 36 haftalığım başından beri özele gitmiycem diye direniyordum en sonunda dayanamadım özele gittim bu haftaya kadar kaç defa ağlayarak doktor odasından çıktım sürekli bir azarla küçük görme doğum yapmaya değil de doktorların egolarını üstümde tatmin etmelerine gidiyormuşum ben o hastaneye