crazygirl SevgibiR şeker yüklemesi yapmadım ama doktor bugün suyu fazla dedi 26 haftamdayim ve bebek haftasına göre önde dedi ac ve tok şekerine bak dedi şeker belirtisi nasıl oluyor acaba hamilelerde 😑
SevgibiR crazygirl hepsinibilmiyorum ama ağız kuruluğu yemekten sonra haksızlık ağırlık çok su içme isteği oluyormus
crazygirl SevgibiR him bu hafta sağlık ocağında yapcam inşallah şeker çıkmaz doktor bebeği suyu az olunca da tehlikeli bebeği suyu fazla olunca da tehlike dedi çok uuzldum suyu fazla deyince ısrarla hamurlu şeyler tüketme abur cubur teme dedi
Ellaynagme Sirf bu yuzden seker yuklemesi onemli zamaninda yaptirmak. buyuk ihtimalle gebelik sekeriniz var. Yemeye icmeye biraz dikkat edin.
crazygirl Ellaynagme evet bana haftasında kaç defa yap dedi eşim ve kaynanam istemedi şeker olmaz sende bis yere vücuduna şeker yüklemesinler şekerin yokken sonra çıkar falan dediler doktor dedi açlık tokluk şeker testi yap onda belli olur
Ellaynagme crazygirl aclık toklukla cok farklı seyler malesef. 50 gramlık bi test ki üç tane baklava yiyormussunuz gibi dusunun. Anne ve bebek icin onemli seylerden biri malesef sekerlik yuklemesi
Ellaynagme crazygirl kiloyla alakası yok malesef. Bende oyle diyodum. İlk 6 ay bişey yemedim tam bişey yemeye basladım ki şekerim cıkdı. Malesef ne yemeye icmeye yede kiloya bakmıyor bu illet.
crazygirl Ellaynagme yaa çok pişman oldum eşimi dinleyerek keşke yaptırsaydım peki siz kacinci haftadasınız
Ellaynagme crazygirl 28. Haftamdayım. Basından beri 3/4 kilo anca aldım. Bende cıkmaz yaw dedim ama yinede yaptırdım yuklememi. Ve hic beklemedigim kadar fazla cıkdı. Uzulmeyin hala gec deil, pesini bırakmayın 🤗
crazygirl Ellaynagme yaaaa 😔 peki siizn bebeginiz kilosu iyi mi şekeri me gibi tehlikesi olur erken dogum mu olur acaba ilk gebeligim fazla bilgim de yok
Ellaynagme crazygirl simdilik doktorum bi sıkıntı oldugunu soylemedi. Bende ogreneli bi kac hafta oluyor. Ay basında kontrolum var inş bi sıkıntı olmaz. Erken dogum riski var. Bebek dogdukdan sonra yada ilerdede riskleri olabiliyor malesef. İcimizi ferah tutalım inş 🤗