Kızlar ben adetimin bitiminden beri ovulasyon testi yapıyorum ve çizgi hep bu şekilde çıkıyor adetime 8gun kala kan testi verdim test sonucum 1.20 çıktı ama öncesinde erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı belirgin silik bir şekilde çıktı adet günümde yine kan testi verdim sonucum yine 1.20 çıktı şuan gecikmenin 4 . Gunundeyim elimde gebelik testim yoktu ovulasyon yaptım bu şekilde cikti