Kızlar merhaba 36+2 haftalık hamileyim çocuğun pozisyonu aşağı doğru bebeğin ve benim herşeyimiz sağlikli olduğu için normal vajinal doğum istiyorum ama korkuyorum haliyle ilk çocuğum olucak vajinal doğumda epiduralli yaptırmak istiyorum epiduralli vajinal doğum olanlar var mı tecrübelerinizi benimle paylaşır mısınız teşekkürler şimdiden 😊🤰